لمینیت ابرو و مژه
_

لمینیت ابرو و مژه

_
laminate mozhe

لیفت مژه

لیفت و لمینت مژه ها، روشی است که در آن مژه ها تقویت شده، حجیم، پررنگ و فرخورده به نظر می‌رسند. لمینت مژه از مواد طبیعی معدنی و مفید برای تقویت مژه ها استفاده می‌شود و مژه ها به طور ۱۰۰٪ طبیعی است که زیبایی خاص خود را به دست می‌آورند.

متاسفانه همه ما به طور طبیعی ومادام العمر نمی‌توانیم مژه‌های بلند، پرپشت و فرخورده‌ای داشته باشیم.

 امروزه با استفاده از تکنولوژی جدید لمینیت مژه جذابیت و زیبایی مژه‌ها بیشتر می‌شود .

  • لیفت و لمینت مژه یا به اصطلاح اکستنشن نیمه دائمی روشی است که برای مدت زمانی نسبتا کوتاه موثر است و چسب مخصوصی برای این منظور طراحی شده است. در این روش می‌توانید از مژه‌هایی متنوع در رنگ و ضخامت مورد علاقه تان استفاده کنید.
  • اکستنشن دائمی لیفت و لمینت مژه و ماندگار درست مثل روش بالا است در حالی که از چسب قوی‌تری که مخصوص این کار طراحی شده است استفاده می‌شود و به کاربر اجازه می‌دهد به مدت ماه‌های طولانی‌تری از مژه‌هایش استفاده کند.

 

لیفت ابرو

یک موضوعی که خیلی‌ها به آن توجه می‌کنند طبق مد روز بودن است، در ۲۰ سال گذشته ابرو‌های نازک و هلالی شکل مد بوده است اما در چند وقت اخیر ابرو‌های پرپشت و به اصطلاح به‌هم ریخته و هالیوودی مد شده است. لیفت ابرو یکی از بهترین‌ را‌ه‌ها برای دستیابی به این سبک ابرو و به‌روز بودن است.

لیفت و لمینت ابرو  یک روش نوین برای حالت دادن به ابروهاست. این کار ابروها را به سمت بالا برده، آنها را طبق خواسته‌ی مشتری پر‌پشت تر و تیره‌تر نشان می‌دهد و در عین حال با تقویت تارهای ابروها آنها را زخیم‌تر می کند. اگر به عکس‌های لیفت ابرو نگاه کنید، متوجه می‌شوید که نتیجه یک لیفت و لمینت ابرو، صورتی هالیوودی با ابرو‌های هاشوریست.کار لیفت ابرو در ماکیاژ چون با ویتامینه‌های قوی همراه است باعث مقاوم‌تر شدن تارهای ابرو می‌شود.

بهترین نتیجه از ترکیب باکیفیت‌ترین مواد با کادر مجرب حاصل می‌شود، در سالن زیبایی ماکیاژ که به مدت ۱۰ سال است این خدمت توسط بهترین‌های این لاین انجام می‌شود می‌توانید به حس زیبایی خود اعتماد کنید.