همانطور که می‌دانید ماسک‌های صورت نوعی محصولات بهداشتی هستند که هر کدام از آنها به نوعی در زیبایی چهره تاثیرگذار می‌باشند. براساس نوعی محصولی که شما برای مراقبت از پوست خود انتخاب می‌کنید، ممکن است ماسک‌ها دارای خاصیت لایه‌برداری، روشن‌کنندگی و پاکسازی باشند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود ماسک یک مناسب پوست خود را انتخاب نمایید یا از چند مدل مختلف ماسک صورت در روزهای مختلف هفته طبق روتین مراقبت از پوست خود عمل کنید. اما به طور کلی توجه داشته باشید که برای افزایش اثربخشی ماسک‌ها باید قبل از استفاده از ماسک صورتتان را تمیز کنید.

یکی از انواع ماسک‌های با کیفیت و فوق‌العاده برای پوست می‌توان به ماسک حبابی اشاره کرد که اخیرا شهرت بسیاری یافته است. ماسک حبابی، ماسکی است که از اکسیژن فشرده تشکیل شده و پس از استفاده اکسیژن‌ها روی پوست آزاد می‌شوند و حالتی بامزه به چهره فرد می‌دهد. ماسک حبابی علاوه بر پاکسازی عمیق پوست، آبرسان و مرطوب‌کننده قوی پوست بوده و به ویژه برای پوست‌های چرب و مستعد جوش مناسب است.

طرز استفاده از ماسک حبابی

طرز استفاده از ماسک حبابی به این صورت بوده که پیش از استفاده از ماسک حبابی ابتدا باید مقداری از ماسک حبابی را پشت لاله گوش تست نمایید. در صورت مشاهده هرگونه سوزش یا خارش روی پوست مصرف آن را متوقف نمایید و در صورت عدم حساسیت به ماسک حبابی آن را روی صورتتان استفاده نمایید. برای استفاده از ماسک حبابی ابتدا باید مقدار مناسبی از ماسک را روی پوست صورت بمالید، بعد ۵ الی ۱۰ دقیقه صبر کنید تا ماسک روی صورت پف کند و جذب پوست شود. سپس به آرامی با دست صورتتان را ماساژ دهید و بعد صورت خود را بشویید و خشک کنید.

فواید ماسک حبابی

ماسک حبابی از جمله جدیدترین ماسک‌های پاک کننده صورت بوده که از کیفیت و فواید فوق العاده ای برخوردار است. از جمله فواید ماسک حبابی می‌توان به خاصیت روشن کنندگی و پاک کنندگی آن اشاره کرد که هر گونه آلودگی و مواد آرایشی باقی مانده روی پوست صورت را پاک می‌کند. ماسک حبابی به ویژه برای افرادی مناسب است که پوست چربی دارند چرا که می‌توانند با استفاده از ماسک حبابی منافذ پوست را پاک کنند و چربی و سبوم اضافی روی پوست را پاک کنند.

حالا که با ماسک حبابی، فواید و طرز استفاده از آن آشنا شدید، در ادامه به معرفی دو مدل از بهترین ماسک‌های حبابی خواهیم پردخت که کیفیت و تاثیر فوق العاده‌ای در زیباتر شدن پوست دارند و عبارت‌اند از:

  • ماسک حبابی BIOAQUA
  • ماسک حبابی Eflzavacce مدل Carbonated Bubble Clay Mask
  • ماسک کربن فعال آیچون بیوتی AICHUN BEAUTY

ماسک حبابی بیوآکوا

بیوآکوا یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان محصولات مراقبت از پوست بوده که از روش‌های نوین برای تولید محصولاتش استفاده می‌کند. ماسک حبابی بیوآکوا یکی از محصولات برند BIOAQUA بوده که در بین محصولات مشابه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. ماسک حبابی بیواکوا مرطوب کننده و آبرسان قوی پوست بوده که به بستن منافذ باز پوست کمک می‌کند و موجب کنترل چربی پوست می‌گردد. ماسک حبابی BIOAQUA دارای وزن ۱۰۰ گرم و ابعاد بسته‌بندی ۷.۵ در ۷.۵ در ۶ سانتی‌متر می‌باشد.

ماسک حبابی کربن بابل Eflzavacce

ماسک حبابی کربن بابل Eflzavacce آبرسان قوی پوست بوده و منافذ پوست صورت را عمقی پاکسازی می‌نماید. تغذیه و جوان‌سازی پوست یکی دیگر از خواص ماسک حبابی بابل ماسک به شمار می‌رود که به باز گرداندن الاستیسیته و انعطاف پذیری پوست کمک می‌کند. این محصول برای پوست‌های چرب، مختلط و مستعد جوش مناسب بوده و به کاهش چربی پوست کمک بسیاری می‌کند.

ماسک ورقه ای حبابی PORE SPA

همانطور که می‌دانید ماسک ورقه ای یا ماسک نقابی نوعی ماسک بوده که همانند ورقه یا ماسک کل صورت را پوشش می‌دهد و مواد مغذی ماسک را به تمام بخش‌های صورت می‌رساند. ماسک ورقه ای کربن فعال آیچون بیوتی پاک کننده عمیق پوست بوده و علاوه بر آن حاوی مواد مغذی برای پوست بوده که خستگی و کدری پوست را برطرف می‌کند. از جمله خواص آن می‌توان به خاصیت لایه برداری و کنترل چربی پوست اشاره کرد که به همین دلیل موجب کاهش جوش و آکنه‌های پوست می‌گردد.

طرز استفاده از ماسک ورقه ای حبابی PORE SPA به این صورت بوده که ابتدا باید بسته بندی یک ماسک ورقه ای را باز کنید و روی صورت قرار دهید. پس از چند دقیقه اکسیژن موجود در ماسک حبابی فعال می‌شود و سطح صورت را می‌پوشاند. سپس باید بعد ۲۰ دقیقه ماسک را از روی صورتتان بردارید و پوستتان را ماساژ دهید تا ماسک به خوبی جذب پوست شود. بعد صورت خود را بشویید و خشک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *